Neix «L’Acció», el butlletí municipalista de la CUP Tordera

Número 1 del butlletí de la CUP Tordera «L'Acció»

Nota de premsa

Aquest mes de gener s’ha emès el primer número de «L’Acció», el butlletí de la CUP Tordera que pretén fer arribar a la població l’activitat de l’assemblea alhora com també els fets rellevants que han tingut lloc al municipi.
El butlletí de la CUP s’estructura en diversos apartats: una editorial; una secció sobre l’activitat a l’ajuntament; una secció sobre l’activitat al carrer; una secció sobre context polític; una secció sobre Moviment Popular i una columna d’opinió.
El primer número de «L’Acció» fa un especial èmfasi en el procés de constitució de l’assemblea i en la seva activitat des del seu inici, alhora com també en la situació de crisi produïda arran de la pandèmia i el context polític, així com també tracta la mala praxis al voltant de la gestió del Riu Tordera i el 25 N.
El butlletí s’emetrà periòdicament i es pot trobar a les xarxes socials i al web de la CUP, i en format paper en alguns espais municipals, encara que l’assemblea de la CUP no descarta ampliar els seus canals de difusió.

Pretén fer arribar a la població l’activitat de l’assemblea