Presentació estat de comptes Assemblea Local exercici 2021

Un dels nostres pilars és la transparència extrema en les nostres accions

Captura del document d'estat de comptes 2021

​Des de l’Assemblea Local de la Candidatura d’Unitat Popular de Tordera continuem mantenint en tot moment la màxima transparència en les nostres accions i, per això, fem públic l’estat de comptes de l’assemblea corresponent a l’any 2021.

Tot i ser una organització molt petita i amb pocs recursos econòmics, tenim clar que això no és excusa per a no donar tota la informació referent a què rebem i què en fem com a grup municipal, així com també la informació referent al nostre regidor, l’Oriol Serra. Ho hem fet des del moment zero, per què aquest és un dels pilars del nostre plantejament polític i hi hem de ser fidels.

Per aquest motiu, hem creat un document que podreu baixar on mostrem l’estat final de comptes de la nostra assemblea local per a l’exercici 2021.

Així mateix, i tal com ho fem cada cop, animem la resta d’organitzacions polítiques de Tordera a fer el mateix exercici de transparència pel que fa als ingressos que reben i el seu destí.

Animem la resta d’organitzacions polítiques de Tordera a fer el mateix exercici de transparència